onsdag 10. august 2016

Gårsdagens sintebesta og roadtrip for å roe nervane

Var ein heftig dag i går, då alt starta med forbanning over korleis regjeringa(enkelte i regjeringa) kan vere så einsforma at dei ikkje ser kva slags konsekvensa deira sine handlinga kan utgjere.. I rasande sinne skreiv eg eit innlegg om det at eg strauk på forkurs i matematikk, at dette innlegget skulle få så stor merksemd hadde eg aldri trudd, og ikkje minst dei positive tilbakemeldingane eg har fått for det eg skreiv, heilt fantastisk! Tusen takk!

Etter eg hadde skrive innlegget og fekk roa meg litt ned, fann eg ut at no skal me på roadtrip! Eg og Teeko sat oss i bilen, klar for nokre tima med køyring, pakka med maten hass, leike og litt diverse me kunne kose oss med.



Det eg IKKJE var klar over, var det at å køyre på roadtrip her nede innebér å køyre i 10-15 minutt så vipps, er me framme! Endte opp på Flekkerøya (trur eg), mot Skålevik, parkerte ved noko som såg ut til å vere ei gammal kai(om det var det veit eg ikkje), me gjekk å snusa og såg oss litt rundt, merka det var utruleg godt for sjela å berre slappe av, nyte stillheita og kjensla av å berre vere oss to.




Teeko verka så glad og lukkeleg medan me gjekk rundt, han snusa overalt og markerte her og der, stolt som ein hane over å kunne vere konge over fleire territorier!






Men så måtte han visst tømme ryggen, då kom eg på den eine tingen eg hadde gløymd, bæsjeposa! Herre at det er mogleg.. Men heldigvis for meg, tømde han seg midt i ei grastue med utruleg høgt gras slik eg slapp å tenkje så altfor mykje på det, men fekk dårleg samvit av å gå der i frå utan å plukke med meg..

Før me skulle setje oss ned for å ete, sprang me litt rundt og leika på "kaia", rett og slett naut livet før realiteten enda ein gang skulle setje sine spor.









 Eg kan ikkje nekte på at det er ein fin hund eg har, det er nesten låkt å tenkje på det, berre synd han er så stor i kjeften som han er..



Planen var jo å ete middag ute i friluft, men det blas noko så inni hampen at me hoppa inn i bilen for å ete uten frykt for at maten vart teken av vinden!

   
Lasagne frå Meny til meg og hundemat med litt snop til Teeko.
Henta ein pakke frå ho mor og han far på heimvegen, og eg skjønte ikkje kvifor Teeko var så heise oppteken av den pakken, snusa og snusa, haldt på å rive heile pakken overende i bilen.. Han var heilt vill, men sjølvsagt eg fann ut kvifor då eg opna den!
Det låg ein pakke frå DoggieBag der, of course! Han var heilt frå seg av glede over pakken!

Eg trur han likte sjøhesten best, leika mykje med den i går og enda meir med den i dag. Hiv den rundt, knørvar den i golvet og sleikar den rein.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar