onsdag 3. august 2016

låk rygg, stiv nakke, yogamatte og vaskeplanar.

Eg trur ikkje senga mi er skapt for at eg skal ligge i den, vakna i dag med ein rygg så stiv som eit strykebrett! Dess lengre eg låg, dess verre vart det, vurderte til slutt å leggje meg sjølv ut til sal på kjøp/sal sidene på facebook: "Eit høgst levande strykebrett til sals, hugs å mat meg!"
Men ikkje nok med det! NEIDA, nakken min var jo like spent som ei fjør, kunne like gjerne ha bytta den ut med ei av fjørene i madrassa mi..
Heldigvis var Teeko tålmodig nok til å ligge der og vente til eg fekk vridd ryggen og nakken såpass på plass, at eg kunne røyse på meg utan større problem.. Medan eg låg å knakk opp båe det eine og det andre var Teeko gull nok til å trøyste meg.

Etter eg endeleg var god nok til å stable meg ut på badet, fekk eg ein brilliant idé, eg skal skaffe meg ei YOGAMATTE! Deretter skal eg google alt av yoga og pilates, på tide å verte kvitt stivleiken once and for all! Problemet er vel at eg kjem til å ende opp i ei eller anna rar stilling eg ikkje kjem meg ut av! Putseleg står eg der da, med rauva i véret, henda låst rundt leggane og ryggen i låsing.. Kan verte meg litt av eit syn!

Ein av dei verkelege planane mine i dag, var å støvsuge og vaske leilegheita grundig, men eg sit no her i sofaen og drøymar om den dagen kåken er shina og Grease er for real!
Eg får nøye meg med drøymen enn så lenge, så kjem vel røynda slentrande etter etterkvart.

Eg fekk iallfall laga meg ein god frukost i dag, omelett med grønsaker, berre synd eg kom på no at eg ikkje har teke middagen ut av frysaren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar