lørdag 6. august 2016

Gårsdagens trening og dagens hendingar

Vel treninga i går, gjekk jo for så vidt rett vest! Eg fekk verkeleg vist kor ekstremt ute av form eg er, kor dårleg koordinert eg er og ikkje minst kor svak eg har vorte i det siste!

Eg trudde ting skulle verte enklare med ein gymball, men neida, då må du berre tru om att! Alt vart 20 gangar hardare! For det fyrste vil ikkje ballen samarbeide, når eg ville til høgre, trilla den til høgre og ville eg at den skulle ligge stille, då flaug den til HELSIKE!(Og eg..)

Men eg vart heilt skjelven i armane og låra, tek det som eit lite teikn på ein grei jobb, trudde eg skulle verte støl i dag, men vart ikkje det så må jobbe hardare neste gang!

Anyways, eg prøvde, eg faila, og eg har trent for fyrste gong på fleire år! Woop woop!

Dagen i dag! Renate ringde og vekte meg halv fuckings 7 på morgonen! Eg var så daud, trur eg somna minst 7 gangar i løpet av samtalen, eg hugsar EKSTREMT lite av kva me prata om, eg veit ikkje om eg hugsar noko av samtalen i det heile tatt! Herre, eg var heilt ferdig!
Men det var kjekt, følte me var tilbake til då eg budde heime og me ringde kvarandre kvar morgon, kjenner eg saknar den biten.. Det at me prata på telefon til ein av oss kom fram til jobb, det at viss me drog samstundes endte me opp med å køyre bak kvarandre eller kunne sjå den andre frå kvar si side av elva.. Heimekjære minne!

Eg somna att relativt kjapt, kan ikkje hugse det eingang, haha! Vakna mange ganga i løpet av morgonen, men stod vel ikkje opp før rundt 11-tida kanskje, å steikje mi tid kor TRØYTT eg var då! Herre moses, eg var jo heilt vesen, klarde så vidt å opne augene, det kjentes ut som eit godstog hadde køyrt over kroppen min..

 Resten av dagen har gått til ingenting, har vore altfor slapp og stakkars hunden har ikkje fått turen sin! Må prøve å kome meg ut imorgon! Om eg så må slepast ut døra av Teeko sjølv..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar