onsdag 3. august 2016

Lille laurdag og filmkveld.

Kom att frå Europris for ikkje så lenge sida. Gjekk ut døra her heime og rett uti HØLJREGN, me begge såg ut som drukna katta før me kom oss i bilen! I tillegg måtte eg ha vindauga opne for å i det heile teke kunne sjå kvar eg kjaurde..Mangla berre nokre fiska så hadde eg hatt eit bilakvarium..

Anyways, eg skulle jo eigentleg berre ein kjapp tur innom Europris for å handle snop til lille laurdag, men endte opp med å prate med Karoline, tida gjekk so fort mann! Sto berre å prata og prata, ho er jo heilt herleg! Etter mykje om og men kom eg meg ut att i bilen, Teeko var dødsfornærma for at eg hadde vore så lenge vekke! Han gav meg eit skikkeleg stygt blikk så snudde han seg vekk frå meg.. HAHA!

Me kom heimatt, Teeko gjekk i buret medan eg gjekk rundt med insektsboksa mi og slapp ut nokre av dei heilt totalt fantastiske(not) insekta som var på besøk.. Støvsuga litt og bestemte meg for å innvie lille laurdag med Oscar Sylte si Bringebærbrus!




Såg siste rest av Grease, ein av dei filmane eg virkeleg skulle ynskje eksisterte i røynda, slik eg kunne gått på den skulen!




No står Ant Man for tur, skal tru om den er så bra som eg hugsar?
Eg skal uansett nyte kvelden med Bokkebotjes(Marengsgreier), Kinder Maxi, sjokoladekjeks og sist, men ikkje minst, Pomsticks(svingodt)!




                                       

 Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar