torsdag 4. august 2016

Tidleg opp, uling frå heimen og ei stk sleta sjel.


I går kveld ringde eg Renate for å høyre om ho kunne vekke meg viss ho stod opp tidleg, i dag. Endte opp med at eg vakna av meg sjølv halv 8, typisk at den morgonen eg vil verte vekt, vaknar eg av meg sjølv.. Ringde mamma for å ha litt selskap medan eg vakna til live. Merkeleg nok var Teeko óg ganske slapp, låg og drøya an i senga sjølv etter eg sto opp, men sjølvsagt var han klar for å leike etterpå!

Kjenner no at eg har stått opp tidleg, er gørsliten, skikkeleg trøytt, kjenne meg nesten lam i kroppen.

Eg bestemte meg for å ta ein tur til Sørlandssenteret, handle inn noko av det som sto på handlelista mi. Utfordringa der borte, er at det er omlag 70 000 rundkøyringer og butikkar spreidd utover heile området! Eg trur eg kjaurde rundt og rundt i minst 3 rundkøyringar for å finne ut kva retning eg skulle køyre i.. Til og med Bestefar Bjarne vart oppgitt over meg!
Kom fram dit eg skulle, fekk kjøpt yogamatta eg var ute etter, ein gymball og vurderte sterkt å kjøpe eit puslespel, men droppa det.

Svinsa fram og tilbake mellom filene på heimvegen, må innrømme at eg ELSKAR tofeltsvegar!


Kom meg endeleg heim, gjekk ned trappa då eg haurde ein rar lyd rundt hjørnet, runda hjørnet og forsto at det var Teeko som sat i buret sitt og ulte! Ein skikkeleg misfornøgd hund som ikkje likte å verte sperra inne.. HAH!

Høyrer godt at det er ein "eg kjedar meg"-uling, har høyrd verre før! Synast synd på huseigarane som må høyre på dette kvar gang eg reise nokon stad.








Då eg kom inn og slapp han ut av buret, var han godt nøgd, klar for å leike!


Hadde eigentleg planlagd å lage meg ein god middag, men eg veit ikkje om eg orkar, har ikkje mykje energi i dag. Det er vel berre ein av dei dagane.. Men Teeko må ha middagsmaten sin, så eg får vel berre røyse på meg om litt og lage middag til oss, grønsaker og Royal Canin til Teeko og fiskepinna med grønsaker til meg.

Kanskje eg klarar å rulle ut yogamatta og trene litt etter middag, ender vel opp med å sjå ut som ein stranda kval med astma, men det får så vere! Kanskje eg hugsar å filme litt av seansen, kan verte ein minneverdig sensasjon!

Byrjar å få att litt av energien no, så det er vel berre å setje i gang før den seier "huff og puff, eg forsvann". Verte sliten berre av tanken på å måtte vaske opp.. Åh herrejemini, korleis skal dette gå?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar