lørdag 6. august 2016

Sein morgon, interessant film og skrivarproblem

Hadde store planar om å stå opp i gry otta i dag, men sidan dinna rauva her ikkje la seg før i 3 tida på natta, vart ikkje det noko av. Vakna i 11-12 tida, klar for ein ny tur til Sørlandssenteret!

Klar for mitt nye liv med trening og vektnedgang, høyrer det med å ha elementa for å kunne nå eit idealmål.. Kor mykje eg faktisk kjem til å bruke desse er ei heilt anna historie, kjenner eg meg sjølv rett ender eg vel opp med ei eller anna skade! haha..
Men eg må jo berre prøve, og faile for å kome meg på den rette stien, ein eller annan dag kjem eg dit!
Så det vart straka vegen til Biltema(av alle butikkar) for å kjøpe treningsutstyr, funka fett!

I tillegg les eg boka til Erik Bertrand Larssen, "Bli best med mental trening", so far so good! Den er genial så langt, veldig interessant!

Medan eg sat i treningsdrøymane mine no, såg eg óg ein film som heiter "Ricki And The Flash" med Meryl Streep, den var heilt fantastisk! Var litt usikker i byrjinga, men endte opp med å vere ein skikkeleg feel good film.

Elles har eg vel ikkje gjort noko spesielt anna enn å kople til skrivaren for å skrive ut treningsøvingar, heilt til eg fann ut at eg ikkje har papir å skrive ut med! Hadde visst gløymd å ta dei med nedover hit, må ein ny tur på butikken på måndag då! Smarte meg..

Sleika litt sol i stad, pumpa opp ein ny gymball, ser på alle torturinstrumenta som skal brukast til trening.. Lure på kor dette kjem til å gå.. Haha, jaja, me får sjå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar